Tworzymy zespół, by osiągać wspólne cele

zespol

MONIKA ORZECHOWSKA-LESZCZEWICZ

MONIKA ORZECHOWSKA-LESZCZEWICZ

W swojej drodze zawodowej pracowała indywidualnie z setkami klientów, budując z nimi długofalowe kontakty. Będąc w różnych zespołach poznała mechanizmy Team building i ogromnego znaczenia, jakie ma komunikacja w procesie tworzenia wspaniałej atmosfery. Kocha ludzi i uwielbia z nimi pracować. Swoją pracę traktowała zawsze jako pole do stałego rozwoju i pasję, dającą jej wiele radości i satysfakcji. Na przestrzeni czasu mogła z bliska przyglądać się funkcjonowaniu zarówno przedsiębiorstw handlowo - usługowych jaki i firm znanych na całym świecie (jak np. Douglas czy Guinot). Do jej zadań należała przez wiele lat współpraca z kontrahentami, zaopatrzenie gabinetów, a także negocjowanie cen, co wielokrotnie przekładało się na wyższe zyski przedsiębiorstw.

Ponadto, jako pedagog i terapeuta miała możliwość prowadzenia wielu warsztatów i zajęć indywidualnych podnoszących szeroko rozumiane kompetencje społeczne.

Jej pasja w zakresie zagadnień logistycznych zrodziła się kilka lat temu za sprawą profesji i zainteresowań Męża, na temat których wiedzę z chęcią zgłębiała. Zarządzaniem przedsiębiorstwami, a także wielu mechanizmów w nich występujących, od najmłodszych lat uczyła się od swoich najbliższych, którzy przez lata pełnili tam najwyższe funkcje lub obejmowali stanowiska managerskie.

Aktualnie łączy wiedzę z wielu branż i dziedzin dla osiągania jak najlepszych efektów w drodze po sukces.
MARCIN LESZCZEWICZ

MARCIN LESZCZEWICZ

Logistyka to jego pasja. Na przestrzeni 11 lat wykonywał pracę na wszystkich stanowiskach związanych z logistyką - od magazyniera do dyrektora. W kilku firmach pełnił stanowiska managerskie.

Zarządzał zespołami kilku, kilkunastu oraz kilkudziesięciu osobowymi co pozwoliło mu na rozwinięcie umiejętności zarządzania zasobami ludzkimi.

Uwielbia dzielić się swoją wiedzą, dlatego od lat współpracuje z różnymi uczelniami przygotowując słuchaczy m.in. do egzaminów państwowych z logistyki.

Podczas swojej drogi zawodowej miał możliwość przyglądania się działaniu kilku firm produkcyjno-handlowych, zarówno polskim liderom jak i markom rozpoznawanym w Europie i na Świecie.

Dzięki zarządzaniu oraz optymalizacji magazynów przyczyniał się zarówno do lepszego wykorzystania przestrzeni magazynowych, jak również oszczędności przedsiębiorstw. Tworzył strategie zakupowe oraz łańcuchów dostaw, co pozwalało firmom ponosić mniejsze koszty związane z nabywaniem oraz dystrybucją towarów. W swojej karierze wdrażał także systemy klasy ERP do zarządzania przedsiębiorstwami.

Aktualnie realizuje swoją pasję dzieląc się zdobytą wiedzą, doświadczeniem przy współpracy zarówno z indywidualnymi Klientami jak i firmami o różnym profilu działalności.